Booking.com
Als Agile Coach binnen Customer Service begeleidde ik leiders en teams bij complexe verandertrajecten, o.a. rond procesverbetering, tooling en samenwerking tussen afdelingen. Ik faciliteerde strategische alignmentsessies, teaminterventies en leiderschapscoaching om besluitvorming te versnellen en samenwerking te versterken.
Resultaat: meer eigenaarschap, betere samenwerking en meer focus in de uitvoering.
Ahold Delhaize
Bij Ahold Delhaize begeleidde ik teams binnen de digitale transformatie van omnichannel platformen. Ik faciliteerde deep‑divesessies, coachte multidisciplinaire teams en bracht agile manieren van werken (zoals OKRs, portfolio‑overzicht en teamprocessen) in stelling.
Resultaat: betere samenwerking, heldere focus, en een soepelere executie van strategische doelen tussen hoofdkantoor, winkels en IT.
De Volksbank
Voor De Volksbank begeleidde ik leiderschaps- en managementteams tijdens een agile transitie. Via leiderschapscoaching, alignment-interventies en strategie-workshops hielp ik om onderlinge samenwerking te versterken en weer gezamenlijk richting te bepalen.
Resultaat: meer vertrouwen en openheid binnen het leiderschapsteam, duidelijke werkafspraken en een hersteld ritme in besluitvorming en uitvoering.
Pon Automotive
Bij PON Automotive (Skoda & VW Bedrijfswagens) begeleidde ik leiders en productteams bij het herstellen van samenwerking en focus. Via alignment-sessies, prioriteringsworkshops en teaminterventies brachten we helderheid in strategie en uitvoering.
Resultaat: meer grip op doelen, snellere besluitvorming en beter afgestemde samenwerking tussen teams en stakeholders.
Hallmark
Bij Hallmark begeleidde ik een afdeling dat vastliep in prioritering en samenwerking. Door retrospectives, procesoptimalisatie en workshops over portfolio-gericht werken bracht ik ze weer in flow en verbeterde samenwerking.
Resultaat: een eenduidige werkwijze, meer eigenaarschap en gezondere teamdynamiek.
Digital Agencies
Bij diverse digital agencies (Dept, Valtech, Gravity, Greenhouse Group) heb ik teams en leiders ondersteunt in de samenwerking met hun klanten. Door de inzet van Agile-scrumborden, kick-offs, team resets, coaching-as-a-service en procesworkshops werden team + klant ” one-team”.
Resultaat: korte communicatielijnen, continu leren en concrete verbeterstappen per iteratie.